2013年6月6日 星期四

大阪的第四天(Part2)

14-5-2013 星期二

食咗半碗都無嘅拉麵之後

就落去京都駅個商場買手信

綠茶蛋卷

我買個刻,肯定發緊燒

又或者我仲為頭先個碗麵可悲緊

我居然問完餅餅要幾多包之後

就同個售貨員姐姐講6包

一直返到大阪(因為係火車瞓咗陣)

先醒起,我啲朋友同樓下管理員呢?

我個4包只係比公司同屋企人咋><


最後衝刺

買~~~



返去酒店休息陣又出去喇


今晚得20度,我今日經歷由30度跌到20度

原本作病的我,即病~

去梅田食一風堂

揸住張menu諗咗好耐 : 究竟上次我地食咩架呢?

唔洗指意餅餅會記得

我成日都話佢有年青痴呆症

永無記得啲嘢

忽然之間,我個腦叮一聲

我地上次個碗係紅色架

咁即係第二同第四個啦


依然係赤丸,點解唔食白丸呢???


上次5隻餃子唔夠食,今次叫10隻


呢碗麵,無得輸~~~

我成日講,你如果未食過難食嘅食物,就永遠都唔會知道好食嘅食物有幾好食


呢個辣芽菜真係好好食~


去hep five坐摩天輪


可以插i phone 播歌


坐摩天輪附近一定會有機鋪同夾公仔鋪的


全靠個經理好人,佢將kiki lala放出啲,餅餅輕易夾到


唔記得買綠茶蛋卷比朋友同管理員

去阪急百貨睇下有無手信買

行經做緊宣傳的其異果

佢每人比半個你試食

嘩~~~豪到呢

香港只係比一粒仔比你咋


行下睇下,原來8點喇,佢地準備關門

當8點正時,會響鐘,佢地全部人員會好整齊地鞠躬同講多謝

我地即刻走啦,唔好阻人地收工嘛。

little twin stars大阪專門店最後一日


就收,無咩人喇


好多嘢都無晒喇


little twin stars cafe

原本想去食多次,但佢地已經last order了

沒有留言:

張貼留言