2013年6月8日 星期六

大阪的第五天(Part2)

15-5-2013 星期三

我地去海區搭摩天輪

係,又搭

我地好鍾意搭摩天輪



呢個摩天輪大過梅田


離遠見到摩天輪


離遠見到海洋館


離遠見到月亮


呢個位置真係凍到我薑咗

大風到人都企唔穩


海洋館~我無心情去了~


係個商場兜來兜去先搵到摩天輪售票處

呢個商場食店收8點

我同餅餅真係無言~~~

更加無言嘅係,呢度有北極星,嘔血!


原來病緊坐摩天輪有另一番感覺



15分鐘就咁完了

其實由地鐵站行過黎好近


海區無嘢食,返去道頓堀食囉

有一日中午想食牛角,佢無開門

今晚就去食佢

2980yen任食~真係好抵

即係大概240港紙一位



食呢啲燒肉點可以唔黎一杯啤酒呀

病都拋開一邊啦



食食下就無影喇

食完都9點半喇

諗住最後一晚先買手信的我們

我真係誓死估唔到

買手信的店舖收9點半

買生果的檔口直頭唔見咗

我仲諗住抬個蜜瓜同士多啤梨返香港架嘛

返酒店食藥罷啦~~~

沒有留言:

張貼留言