2013年5月30日 星期四

大阪的第三天(Part2)

13-5-2013 星期一

去完超級市場,返去酒店

因為我忽然之間好辛苦

我想瞓覺

走近酒店時,忽然醒起未影過相



富士屋酒店


休息一陣,又感覺好啲喇喎

未食嘢又點食藥呢

我咁嘅狀態點坐定定食呢

但我唔食,餅餅都要食架

諗諗下,心齋橋大丸有熟食檔

就去買嘢返酒店食

呢間551,買豬肉包同燒賣


呢間買豬扒三文治


買完就拿拿淋返酒店喇

呢間買芝士蛋糕的

日日都見佢排長龍

今日我病無胃口佢就無人排隊

行近啲睇下,原來買晒蛋糕

唔怪之得無人排啦


551的豬肉包


一人一個少得滯

同香港的菜肉包有得揮


551的燒賣


仲好食過香港點心燒賣

好香蝦肉味,少了份豬肉味


豬扒三文治


我覺得幾好食架

不過佢個汁係大阪燒同章魚燒個種酸汁

餅餅唔食


仲買咗盒松葉蟹腳

1,100yen抵到呢


今晚宵夜提早兩個鐘食

呢隻係火腿芝士三文治

唔好食


呢隻係好苦嘅藥粉

我地仲以為顆粒係藥丸添

唔識日文係咁架喇

沒有留言:

張貼留言