2013年5月23日 星期四

大阪的第一天

11-5-2013 星期六

今次去大阪,其實都好即興

話說,上次去東京我好失望

因為little twin stars專門店無咗

其實人地只係2012年10月開半個月

我地就大安指意以為佢長期係到

結果,成個喼得一小袋little twin stars

龍珠物品就一大喼返香港

當4月某日得知little twin stars會係大阪開專門店同cafe時

我即時決定去大阪

好彩,我的另一半陪我一齊癲

好彩,日元跌穿7

我地今次搭印度航空

不過,如果,將來可以的話

我唔會再選擇此航空公司

係3個多鐘的機程

我要忍受難聞氣味

亦都唔好指意空中姐姐幫你放行李

好彩我地無事需要空中姐姐幫忙

但我眼見的是

個空中姐姐會指住行李架上的行李高聲問 : 件行李是屬於邊一個?

之後叫佢放返好行李架上的行李

即係原本個客人件行李係打橫放

個空中姐姐要個行李打直放

個空中姐姐仲要叉住腰靠住椅背望住個客人

上飛機之前要接受行李檢查

不可以帶打火機上飛機

如果身上有打火機的話

就要沒收了~~~



mon下面有USB插頭,可以叉電

雖然慢啲,不過對於成程機都要睇片嘅我

我已經好滿足


另一我覺得好好嘅係

架機無咩人搭,頭等直頭係吉嘅

飛機餐唔好提啦

記得食飽先上機


轉眼已到大阪

過關比較多人,等咗半個鐘

排隊過關時,你又要忍受另一氣味

因為有好多韓國人


紅色個邊就係我地要搭南海電鐵


南海電鐵,有分普通,快速,特急

1:17有班快速,所以就搭快速啦

如果要搭特急,要等多半個鐘

呢半個鐘我都差不多到目的地了




成車啲人都係講韓文


天下茶屋落車之後,轉地鐵去


長堀橋


我地要攞兩個喼行樓梯

基本上而家無問題

走個時就金喇

唔知點解我可以影到好似天朗氣清

其實出面落緊大雨,天色灰暗


行5分鐘就到酒店架喇


間房可以長期開到兩個喼

對於我黎講已經好滿足架喇

個冷氣出風位係個電視機隔離

個設計真係另人摸不著頭腦


仲係用緊鎖匙~~~

介紹下佢先

今次我地無帶router去旅行

因為始終覺得router唔方便

我地去咗"維訊"租wifi

我地要平個隻,70蚊港幣一日

另加10蚊一日後備電

即係一日要80蚊


細細部,容易帶出街

佢其實係一部隨身wifi

有佢一部機仔,我地兩個人電話,i pad 上網都方便

佢仲要係好穩定

唔會忽然之間發脾四唔比你上網

不過,個wifi仔只可以維持7個鐘

所以,如果路程遙遠的話

帶埋舊後備出去啦

其實,如果有時唔洗上網的話

可以熄咗個wifi先,咁就慳返啲電喇

我以後去旅行都會租佢


第一站,心齋橋的大丸little twin stars專門店


紅色盒個隻little twin stars係多士上面有啲砂糖,好好食架

黃色個隻係檸檬蛋糕,都好味,不過係甜咗啲


今次個主題係飛馬

你睇下隻飛馬幾靚


人頭湧湧


我自己都唔知買咗啲咩,買咗萬一yen

過去cafe飲杯嘢換埋咖啡杯先


好開心呀~~~~


嘩!!!!龍尾~~~~

我諗呢到都起碼等兩個鐘

上樓上求其搵啲嘢食先喇

不竟個飛機餐,我真係無食過


上到去餐廳個層,10間有8間唔比再入客

太肚餓,有邊間開門就入邊間

其實我太肚餓

你問我好唔好食,我一定答你好好食

白汁煙肉蘑菇意粉


中國風意粉 <----英文餐牌係咁寫


再行埋藥房,sanrio,wego, GU...返酒店放低啲嘢,抖陣,再出去喇

源住條河一直行就啱喇

好彩無落雨喇



呢個摩天輪已經停駛了,不過佢依然係地標



一蘭,真係除咗晨咁早同零晨時份

分分秒秒都有條長龍


船上面有個導遊,佢每次見到有人向佢隻船影相

就會叫啲乘客揮手Say hello!

我都想搭下架,不過個導遊只講日文

我地唔識聽日文架呢~~


我地聽日去千房食鐵板燒


一蘭的雪糕筒


兩個月無見你喇,你好嗎?

東京同大阪的一蘭拉麵係一樣味道


500yen10粒章魚燒

呢間唔係最出名個間,不過都試下嘛

餅餅一聞到個種獨特嘅酸味

就已經話唔食喇

咁聽日仲點食鐵板燒呢?




呢個又係地標


我諗住買炭燒蟹腳食,點知佢買晒喇


8點半,即係香港的7點半,對腳已經好似唔係我咁喇


固力果專門店,而家睇返,我先醒起唔記得買嘢...


便利店的卡樂b架


每次行到街頭見到呢隻識郁嘅蟹時

即係代表我5分鐘之內可以返酒店喇


今晚宵夜,蛋三文治

佢係一件好好食嘅三文治

令人百吃不厭

呢隻三文治,起碼超過廿款

我試唔齊咁多款

但係我試過嘅,最好味依然係佢

沒有留言:

張貼留言