2013年4月20日 星期六

東京的第五天

25-3-2013 星期一

黎到最後一日,當然係依依不捨

但又好掛住我家的床

3月尾係香港已有20度的天氣

在東京只有9度




今日有雨,毛毛雨,唔洗帶傘都得


最掛住係一蘭

門口無人排隊

開心死我地,或者佢地返工返學了


落一條樓梯


拉開道門,就見到售票機


買完飛之後,我居然可以直入去坐低食麵




平時就係坐係到等入座


原來都有幾個人係到


食呢碗拉麵時

我同自己講,我出年唔知黎唔黎東京

就算香港開一蘭

我相信,味道一定一定有少許唔同

所以,我要記住,記住呢到嘅環境,冷漠,味道

點知,4月頭發生咗啲事

令到我5月中要去日本某個城市

不過唔係東京了


真係連湯都要飲埋


原本想行下街,雨越落越大

返酒店攞埋啲行李

等we bus去新宿駅

順便轉早一班NEX

上到we bus,轉咗一兩個灣

比我見到搵咗佢4日的"LOVE"

真係HOLY.......


橫風橫雨有傘都無乜作用架


大把時間,係汽水機買熱咖啡飲

我地架車係一點8架


我原本真係好想影下車站嘅相

但我地真係凍到鼻涕直流

成身震晒

即刻匿埋係侯車室

好彩有暖氣


以下係沿途風景


一個鐘多少少的火車,我係有啲肚餓

天氣凍,食幾多嘢都係唔飽

見到有餐車,就叫個弁當食下



說真的,好靚,食物普通可以入口啦

我同餅餅一人一半之後,都係好肚餓

早咗3個鐘去機場

排隊Check in 都排咗大半個鐘

check in 完即刻去檢查,過關

餅餅同事手信未買

真係好彩記得咋

肚餓,去搵餐廳醫肚


洋蔥圈


薯條


天婦羅飯

機場餐廳水準黎講,已經好好味


麵豉湯又好飲


餅餅的醬油拉麵,居然似出前一丁


食飽,慢慢行過去,都差不多登機了


我慶幸頭先食到飽一飽,飛機餐盒魚飯腥到我想嘔


5:06pm(日本時間)準備起飛

但我前面居然有10架飛機排隊起飛

到6點終於到我地架起飛喇

我要等到10:30pm(香港時間),架機先到香港

我足足坐係架飛機5個鐘

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

東京5日4夜之旅完滿結束

下一站,大阪,京都

沒有留言:

張貼留言