2013年4月16日 星期二

東京的第三天- 大宮車站博物館,池袋

23-3-2013 星期六

一早起身梳洗

其實我日日都8點起身

即係香港7點,我都幾勁

等餅餅其間

拉開窗簾

天色好好,個天好藍

我無加soft鏡

只因為出面太凍

我間房開暖氣

個窗就變成水汪汪

我就抺乾淨個窗自影相

就係咁,曚查查喇



新宿南口都會廳



好,搖身一變,我地已經到咗大宮



轉車,一個站去大成


個張好大張相呢,入面有好多一張張細相,要用望遠鏡先可以睇到

如果唔怕眼花,可以行近去睇



地下啲數字,唔知點解


其實,我只係啱啱出咗地鐵閘口,已經咁多嘢睇喇

正想出外呼吸下之際

係對面見到mini stop

興奮到我大嗌餅餅過黎

因為我地搵咗兩日了



餅餅要買龍珠呀~~~



呢個好食,蕃茄味薯蓉


食剩3粒先記得影相


唔好食的薯條


一包樹唔起啲黃色頭髮


呢個橙味布匐

我同餅餅食咗一口之後掉咗


呢個...唔好提了


尋日買咗麵包同粟米湯唔記得帶走

好彩有龍珠食

可以頂下肚


買飛入場






有免費locker,不過都要入錢,你取回物品之後會退錢給你


等陣要過黎呢度食飯


個場大到......望唔到盡頭


呢架超慢火車,比啲小朋友同家長一齊坐


原來一頭一尾都有一間,不過要自己搵位


所以唔食,因為我地要去池袋食無敵家


基本上,人在東京,分分鐘都會見到呢類貨車

佢唔係裝貨,而係賣廣告

不斷兜圈,仲要發出巨大聲浪


排咗半個鐘


終於有得食


塊叉燒真係厚,佢一塊叉燒等如一蘭3,4塊

又因為佢一碗有三塊

食到好滯


餃子


原來我個碗麵叫玉丸麵

下次再想黎,一個叫玉丸,一個叫特丸好了


池袋有兩間sanrio

基本上,我都有了

呢塊鏡幾靚,但我無買

因為無我想要個款


呢個喼,二千幾三千蚊

買唔落手


好彩,有特別阪sky tree









呢塊勁似衛生巾的發熱貼,真係好用

每晚沖完涼就貼膊頭

臨瞓前就斯走

雖然,佢唔可以抽走你膊頭上的疲勞

但佢可以幫你舒緩

有效的....


洗面粉


返酒店抖完,又要出去晚餐喇

不過食嘢前,我地去新宿駅門口劃位先

後日要走喇,劃定位


呢間酒店係一蘭附近,下次住呢間都好

不過上網睇過,agoda無呢間酒店


預咗要排隊

無錯,又係一蘭

日日食我地都唔會悶


今次無放秘制醬汁,好味好多


湯都飲埋


食飽又去玩夾公仔

5隻大雞小雞抬返香港

沒有留言:

張貼留言