2013年4月6日 星期六

東京的第二天 - 淺草

22-3-2013 星期五

尋晚好好瞓,張床好舒服

雖然不及家中好

但也可以令我一覺瞓到大天光

係日本,我嘅身理時鐘會好自然地晨早起身

但又好精神

8:00起身梳洗 (香港時間7:00咋)

姿姿整整一個鐘之後先出酒店

我地行經都會廳

見到已開了一半的櫻花

唔好意思,有點鬆郁曚

因為好大風



比起上年的櫻花,真係.......

不過咁...我都好感恩我可以見到櫻花開

是關,東京的櫻花期是3月底至4月頭

上年我4月頭去,有幸見到花期尾聲

仲有幸見到櫻花雨

一風吹,櫻花一片片落下

加上藍天白雲

那種美感...恕我詞窮,我不太懂得形容

天氣回暖了,櫻花早開了

回暖嘅氣溫大概係10-15度

對於我黎講,都係凍


係淺草街頭,比餅餅發現呢部機

我地時間其實幾趕下,所以無得玩就走了


10點的淺草街頭係無咩人


準備入廟


拜拜前先洗手


櫻花稀疏得很




大黑家,上年黎過太多人食唔到就走咗

今年,我誓要食到

佢11:00開門,我就10:55黎排隊先


如果遲1分鐘黎到,都唔知龍尾排咗去邊

今次餅餅醒呀,見到有幾個人老人家坐係門口

就肯定話佢地排緊隊

之後我地就企係佢地後面....

其實我以為啲老人家攰,見到有櫈就坐


餅餅排隊,我就係佢視線範圍影下相




櫻花呀櫻花,你地去咗邊呀??


11:00放人入去



唔識,唔明,叫人攞english menu比我地


好好飲的綠茶


英文菜單到

店員識講,聽英語


我期待已久的名物


一碗有4隻大蝦

一打開蓋,驚人的份量,繼而麻油香味撲鼻而入


好香,好味,不油膩


飯粒軟綿綿但又粒粒分明

加上麻油同豉油的香味

飯都變成我的至愛了


呢個係漬物- 蘿蔔,酸薑


食飽行出黎多人到....

立即離開

轉個彎見到有好多人圍住檔小販

正想行埋去睇下佢買咩時

原來佢地個個舉機向天

佢地影緊sky tree呀


聞說sky tree好多人

原本plan好去睇,始終無去到


離遠影張相


行經雪糕店,有好多味道



買咗杯櫻花味

店員同我地講咗一大輪日文

唔明佢講咩,我講咗聲: what?

佢即刻收聲

顯然佢不暗英語

門口有個叔叔

指住我杯雪糕又指下條街,跟住對手打交叉說著日語

我明呀,佢意思話唔可以一邊行一邊食嘛

我地乖乖地企係店鋪外食雪糕

櫻花味雪糕,酸酸甜甜,我覺得幾好味喇

餅餅就唔太中意

口味啲嘢真係好個人呢...


係東京,你想搵一個垃圾箱係一件非常困難的事

我最叻就係叫餅餅入厠所掉垃圾

但好可惜,男厠原來係無垃圾箱的

沒有留言:

張貼留言