2013年4月3日 星期三

東京的第一天

21-3-2013 星期四

今次係EGL買機票+酒店

一個人四千多啲

就可以去5日4夜

價錢實在係抵...

EGL要係機場派機票

呢個舉動真係令我摸不著頭腦

以為機票有何特別

要專登搵個人派

實質無任何特別

都係一張 A4 size E ticket

好順利攞機票,check in,檢查,過關,食早餐,買嘢,登機.




一上飛機就瞓,瞓到派飛機餐

不竟我是6:30起身的

飛機餐不過不失,不過個粒燒賣真係衷心講一句:好食

好食到我開始掛住點心.

不過個蛋包飯真係...算把啦.


有個heater熱住碟熱食,唔怕主食會凍


天很藍


話咁快到了日本上空


睇咗半集少年pi


一落機,唔知點解樣樣嘢都好趕

我地係成田機場2號客運大樓落機

之後,我嘅記憶好模糊

一窩風跟住人群行

我記得我有搭過類似無人駕駛列車

排隊過關好快

攞緊passport出黎時

分流隊都差不多到我

過完關,去攞行李

餅餅離遠已經見到我地行李喼

衝咗過去攞

行李車都唔攞拖喼走人

出咗閘,我就去咗免費wifi櫃位

點知佢有個牌,寫住開4:30

而餅餅去咗另一邊搵NEX櫃位

雞同鴨講之後做手語叫我地落樓下買飛

餅餅就去咗睇時間

有一班列車,5分鐘之後開

我地打定輸數,要搭遲一班車

點知到我地買飛時

仲有2分鐘

指住要5,500yen個款,再樹起2隻手指

: Please show your passport

原來佢識講/聽英文.........

買到飛,飛奔落一層搭NEX

點解要飛奔?

因為我得返唔夠1分鐘

我仲要搵車卡位置

搵到之後架列車都黎到

上車放好行李

位都未搵到

架車已經開緊...


沿途風景無影到,因為我仲遊緊魂

遊完魂之後,我不斷個腦係到諗

我就黎可以見到little twin stars專門店喇

我去到一定要冷靜

我行一圈買少少嘢就走

因為我要係8:00前去到京樽買Little twin stars沙律杯

又要係10點前去到惠比壽買龍珠水壺

我個腦run到暈咁滯......

一個鐘多少少的車程

到新宿了

一個令我有愛又恨的地方

新宿駅南口出

一直行20-25分鐘

就到新宿華盛頓酒店

我住本館


間房係細,但都可以長期開一個細喼

個大喼都可以開埋

不過開咗之後開唔到門出去之嘛


5:30到酒店,係樓下酒店check in 時

同餅餅講定一上去放低所有嘢就走喇

點知佢攪個wifi,攪咗大半個鐘

6:15先可以出去

第一站,行去小田急百貨2樓搵LITTLE TWIN STARS專門店

http://ameblo.jp/kikilala2011/page-24.html#main

搵極都搵唔到之下,唯有去information問人

原來呢個專門店,只係開半個月

當下,我晴天霹靂到我想即刻返去香港

當餅餅不斷安慰我時,我亦強忍淚水

上去9樓Sanrio去買嘢

但我乜都有喇,無咩點買過嘢就走了

行去京津買沙律杯

沿途經過日清


去到得返一個

聽日要去多次



食雞翼,今次去試其他分店


先黎杯大啤先


蕃茄沙律

一個生蕃茄雪凍佢再切開一片片


炒芽菜

芽菜肥嘟嘟,如果逐條逐條食

一咬,會有好清甜嘅汁滲出


呢個類似小炒王

有芽菜,韮菜,豬肉片加少少辣醬炒埋一碟


深受深夜食堂嘅影響,我以為佢嘅紅香腸會切兩刀變八爪魚,點知佢原條上


呢隻就係餅餅掛咗成年嘅雞翼喇

其實,佢係炸脆咗再灑上椒鹽

但味道真係令人念念不忘


因為龍珠電影會係3月30日係日本上影

所以,係東京都見到好多龍珠物品

其實龍珠水壺係邊間KFC都有得買


專登黎-惠比壽,係因為桑德斯上校 都穿上了龍珠悟空造型


當等緊炸雞時,我地不斷同上校合照

服務員攞炸雞出黎時

手上多了一大卷東西

佢用簡單英語同我講

呢張係poster,送比你地...

當下我好替餅餅開心

不斷同佢地講多謝,不斷鞠躬,深表謝意

以下係今日買啲物品:

京津買的沙律杯



我影相時都12點,過咗10分鐘,唔食得了


原來有飯係下面


得返一個沙律,所以只可以買一隻杯

想用錢買埋其餘兩隻都唔得

一定要連同沙律先可以買

唯有聽日再黎過


龍珠水壺

餅餅掛住整我部電話wifi,無時間影相

唯有唔拆盒影一張先啦


係Lawson , Family mart 有好多龍珠物品

每次入一間都發現新物品

我諗係棉花糖吧


我諗係類似童星點心麵個類吧


糖,入面係一粒粒獨立包裝的糖


未開,唔知係咩


仙豆,都係唔知咩黎


糖呱?!


糖呱?!


我睇到我啲Little twin stars物品就火滾

我上年黎都唔係咁架

有好多限定物品架

有好多特別嘢架

今次買啲嘢係香港都可以買到

真係為買而買





沒有留言:

張貼留言