2013年5月24日 星期五

大阪的第二天 (Part1)

12-5-2013 星期日

話說,餅餅昨日發咗癲咁掃衫

呢間GU,佢其實係Uniqlo嘅妹妹公司

佔地4層,買啲嘢又平,多色選擇

值得花時間去掃衫



9點半太早了,未開門呢


今日無落雨,可以影下心齋橋

其實佢係有瓦遮頭,兩邊係一間間商鋪

只係打橫條街沒有上蓋

所以大雨時亦要開傘

日本人好守交通規則

要等綠燈先過馬路


呢個叔叔公仔,真係你去到邊都見到佢

分店鋪滿我周圍呀


母親節,大丸門外有賣鮮花


呢間zara唔知佔幾多層

我到走個日都無去


Zara隔離係松屋


早餐好似好好味,份量又夠晒大


呢個係一人份,我同餅餅一人一份,每份440yen,即係30蚊港幣

份量大得驚人

不過話時話,日本人其實都好大食下

佢地要添飯的

我食晒我自己個份之餘

仲要食埋餅餅隻荷包蛋

當然,佢就係因為食唔晒囉


Open kitchen


食飽之後,我地有一刻猶豫去唔去下一個景點

還是,留係心齋橋繼續shopping呢?

入咗去H&M買咗件外套之後

都係去啦,今日唔去唔知幾時先去

題外話,今日先發現,大阪搭地鐵貴過東京好多

東京地鐵搭一個站都係160yen

大阪地鐵搭一個站230yen


由心齋橋去梅田都係3個站,230yen

我地要去杯麵博物館

梅田搭去池田

睇橙色個條線,260yen


呢個站好特別

月台就係大堂處


坐車頭可以望到司機揸車


我同餅餅係到研究,點解無咩人上車架呢?


對面又咁多人等車呢?


直到對面架地鐵黎咗之後

我地急急腳飛奔過去

因為我地頭先上個架地鐵係普通,站站停

而呢架係快速,停少一半站

原來仲有架特急,再停少一半

但係,佢地價錢係一樣的


24分鐘到池田喇


出咗閘之後,有指示話你知應該點行

指示好多好清晰


今朝無飲過咖啡,成個人都唔知點咁

去買罐咖啡飲

Georgia 其實係日本好紅

近排仲引入香港

不過,我飲呢隻香港無的

我鍾意重奶味的咖啡


今日好好天,好曬




終於到喇


呢個日清博物館係免費入場的

首先會經過一條走廊,進入杯麵歷史


去整杯麵喇


一個杯麵嘅杯300yen


我今日唔知仲咩,不在狀態

人地幅圖咁清晰,我居然放個杯入去

人地係比你消毒雙手的

好彩工作人員見到

又排我地後面的香港人見到

佢用日文幫我問工作人員: 可唔可以換一個比我

個位工作人員其實已經即時通知佢上司

準備幫我換一個了

感激所有幫我的人!


之後又有另一班工作人員準備介紹

個牌有日文,中文,英文,韓文

你選擇睇咩文字

有關工作人員會口述一次

不過無廣東話,只有普通話


筆筒


我都話我今日不在狀態啦

連自己個名都可以串錯

我仲無為意

餅餅一見我個杯麵就問:個" I "字呢?

好彩我兜到咋~~~

不過比佢笑足我成日囉


畫好之後去入面同材料喇


巨型杯麵



揀配料同味道

味道有原味,咖哩,海鮮,chili tomato

只從我上次係東京買返黎個隻chili tomato之後

我簡直對呢個味道念念不忘

我唔再肯食任何味道的杯麵了

但好可惜,香港沒有chili tomato 杯麵


配料有12款,最多只可以揀4款

我揀咗豆角,印有雞仔樣的魚片,粟米同蛋


揀完所有嘢之後,就排隊等封口喇


畫得好得意呀


餅餅個杯麵出黎喇




離遠見到櫻花


5月的大阪,還有少許櫻花,我賺咗喇~~~

沒有留言:

張貼留言