2011年12月9日 星期五

高雄第二天

18-11-11 星期五

一早起身,比人拉咗係商旅附近的市集

進行一係列密集式胃部進攻

相片不見了,原因不明

可能我自已delete咗唔知

可能i phone有問題

可能......

食飽早餐,搭地鐵去呢到

行去搭渡輪


 



 













船程大概10分鐘

等如尖沙咀去中環咁上下啦


 


我熱天28度,但原來當地人黎講係有涼意

出街見到好多人著長袖衫

晚上仲誇張,著外套,大褸

即係咁,我地出一出街

就已汗流浹背

要趕快回商旅沖涼也好,涼冷氣也好

呀~有少部份商鋪是沒有冷氣

又有少部份商鋪有冷氣都唔開

高雄這地方真係又愛又恨~~



海水浴場即係我地嘅沙灘


 


唔知點解放隻蟹係到,又代表啲咩呢?

不過我地同隻蟹影咗好多相

我們這一家,太攪笑了

即係...影大合照時

攪了時間10秒,擺好pose之後,20秒都黎緊喇

都未閃嘅?

原來有人沒有按制~~笑爆

呢一幕...真係...附近啲人肯定以為我地6個係傻的

之後,又黎擺好pose啦

按制之後,那人衝衝歸隊影大合照...

點解?點解?點解個相機不斷閃

哈哈哈哈哈哈哈,有人按下連環快拍...

附近的人肯定再一次肯定我們是傻的


好,笑完之後好攰,個一刻無辦法直起身

出沙灘行下

再返入黎聽歌

呢位姐姐唱歌好好聽架


過對面市場

七彩繽紛的幕場,一見就興奮


最前面白色衫,中長褲,背黑色背包個位人兄,就係影相個個喇


我地試勻晒咁多間嘅魚鬆

呢間最香最好味




行到盡頭有椰子


店長已經講明,唔靚,叫我地唔好買


好,你咁老實,我地鍾意,我地buy

買一枝椰子水飲下

酸到呢,每人嚐一口後,即掉~

 



搵一間有冷氣嘅店,入去食飯先





無呃砰,請讚好!



唔好講笑,黎幾枝大啤解暑熱先



呢隻唔記得咩菜,香港未見過,佢話台灣獨有

最重要係好好食~












 
 


呢個係淡而無味的橙

佢地啲橙全部都係青色皮
 



呢個蛋糕好好食

因為海鮮餐食唔飽我的





到碼頭附近有一檔魚鬆,好香好香



買吖~~~

 




係高雄機場時,有一間全家



有得換Little Twin Stars

一次過買6杯咖啡就可以加唔知幾多錢換

我無換,落機之後,佢地只想盡快去商旅,放低行李

比我嘈咗一整日

好彩尋日有sogo買的LTS

如果唔係,我將會更加任性

爸爸在SOGO LTS的店外說 : 要買就買,盡情買,我比錢好了

個刻好感動~~~我發咁大脾氣,任性到極點

他們只想辦法氹回我



店員真的好忙碌,我們只好動手自己沖咖啡




沖完咖啡之後,我地飲緊時

(難飲到極點)

我地可以唔要咖啡架嘛

我地比咗錢咪得囉

哈哈哈~~~

返酒店沖涼

之後出去全亞洲最大的嘅商場

個間10蚊店,真係仲大過東涌間百佳超級廣場

爸爸唔舒服,媽媽陪爹地返酒店

到我地行完之後返酒店

接媽咪出黎去瑞豐夜市

行咗一個圈

好大雨,閃人

再去酒店附近的100蚊小菜食嘢

點解無相?

可能我DELETE咗呱?
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言