2011年12月7日 星期三

高雄第一天(二)

17-11-11 星期四

係酒店安頓好之後

即刻出街食,玩,hea喇

同爹地同行,好少機會搭地鐵

要好好珍惜搭地鐵時光

酒店隔離轉個灣就係地鐵站

超級方便


高雄地鐵版圖



夠晒簡單

地鐵站內,一個人也沒有




等列車中,都係一個人也沒有

只有我們6個嘻笑


我地去便利店出電話咭

買啲香港未見過嘅食物先

呢隻幾好食,下年去台灣時要買

原本,我有諗過買一打返黎做手信架

但當你地睇埋台北第三天時(不日上blog)

你地自然會明白

點解我唔買喇


旅遊書介紹此店

跟~~~

當地人都去呢間食架


每樣一款唔過份


咁大煲湯任你飲



皮蛋豆腐,encore 完再encore

流心皮蛋加超滑豆腐

紅燒牛肉麵

食極都食唔晒


再黎皮蛋

去sogo行下

一行,4個locker啱啱好夠放戰利品

估唔到係高雄,我地會買貴夫人攪拌機

仲有迷你炆燒鍋

講明先,唔係我嘅

仲有一大袋little twin stars物品

仲有因為要籌夠NT10,000而買的幾大袋零食

點解要籌夠NT10,000呢?

因為籌夠之後

會比返NT500-1,000現金卷比你

我有件Addidas衫,用咗現金卷之後

折返港幣$20

仲有衫褲鞋襪一大堆


坐係Food court等妹妹退稅期間

一定唔執輸

前世同錢肯定有仇恨

因為佢個蛋殼切割得好靚

所以我買


好彩,好食,仲要好好食


即刻影多幾張相

下次再去

我查過,台北係有的



原本真係無打算買佢

其貌不揚!噫~~~


坐咁耐,不斷有遊客買,一批走完又黎一批

終於,賴仔忍唔住,去買咗一個

佢係我食過咁多個朱古力蛋糕入面

最最最好食的一個

甜度適中,微苦,軟綿,香滑

不過只限於即日食

我地食剩半個

第二日再食,已經唔好食了~~~


沒有留言:

張貼留言