2011年12月1日 星期四

高流灣

30-11-11 星期三

係...你無睇錯,我亦無打錯個日子

見今日天氣凍凍地

快手出個邊爐慶生飯局先

新鮮滾熱辣到

尋晚食,今日post

前菜前,其實仲有好多私伙前菜

店方的前菜,不知名,爽爽的,味道酸酸的


我應承了朋友食飯時帶包包比佢地食

好順利整好,可以準時出門口

多謝大家的讚賞,心都甜了~



私伙前菜之三哥泡菜


打邊爐最重要一環,混醬

蕃茄牛腩湯底

通常暴風雨嘅前夕都係平靜的



不消一刻中,開始澎湃


開動了

打邊爐,食才新鮮係最重要

先黎什菇一籃



竹笙


鬼馬


飄飄

蟹籽墨魚滑釀魚肚

皇帝蜆







牛頸脊


食過之後包你唔會再叫肥牛


西洋菜

蝦餃皇


一粒蝦餃皇,入面包住3大隻中蝦

味道鮮甜到不得了


手打墨魚丸


冰豆腐



冰豆腐有別於一般的豆腐嫩滑


手切肥牛肉粒


滾極都唔韌


手信一欄有一包紅酒鹽


即刻攞少少出黎蘸上牛柳粒同吃

牛肉的味道搶晒紅酒鹽的味道

我就食唔到紅酒的味道喇

不過,隻色好靚

我會去搜購



桂花蚌

我唔食內臟,所以無食過


響鈴


和果子



我的生日蛋糕有點兒特別


cupcake是也

多謝一班沒認識很久的朋友們,請我食呢餐慶生飯

仲要費煞思量為我準備蛋糕,感激~

沒有留言:

張貼留言