2011年12月20日 星期二

台北第二天

20-11-11 星期日

一早book咗車,舒舒服服去九份

一到九份,我地真係要跪拜

好天到沒話說

係大風咗少少啫

都好過落雨同熱餐死了^^




 



係去十份嘅時候,經過泡芙店

一間係台灣好出名的泡芙店

落車買返幾件食下先



經過個幾鐘頭車程

瞓得好香呢~~~

今日真係超級好天

連十份都陽光普照

仲唔跪拜?哈哈哈


受"那些年......."的影響

好多人都黎呢到放孔明燈

我地?玩下囉


攤檔旁邊位置就係路軌


離遠聽到火車聲,就要開始stand by影相啦

如果唔係....



就影車尾喇

仲要去咗好遠添



我地去返孔明燈個邊先


6個人圍住張枱寫呀寫

之後店主幫我地燒喇
 


話咁快,飛咗上天了


飛到好遠好遠

醫肚~~~


又有火車啦


我始終影唔到個body

一個鐘頭一班車架,但我地要去橋頭影大合照喇


我地唔夠時間喇,所以都無行過去


好可惜,超級無時間,去唔到瀑布


又一個鐘頭車程

去到基隆

今日嘅基隆,已經不再冷清了

多咗好多本地人入黎吃喝玩樂

噢!!!物價都上漲了


但,依然堅持黎呢間店舖買魚鬆

真係香~~~


反正架車已經過咗鐘,再加1個鐘頭

買手信

豬肉紙,好彩有得送貨咋


我有一個朋友,佢對八仙果陷入瘋狂狀態

一次過買5大包比佢


返酒店放回戰利品先

有咩戰利品???

呢篇blog影過相嘅,全部都有買

當然,一買就唔會買一件啦~~

再出去買手信

呢間我地只會買鳳梨酥


呢間只會買鴨舌


呢間只會買火腿三文治


我真係講唔到比你聽點好食

你地去台北時,去試下吖


搵嘢食醫肚

閂咗門~~~


求其一間未閂門就入去啦

當時只係晚上九時半咋


好食,掛住食,無影相喇

沒有留言:

張貼留言