2011年12月13日 星期二

台北第一天

19-11-11 星期六

落咗高鐵之後,仲係室內

等的士,都係室內

落的士,賴嘢

一陣寒風,雨點,一直打在身上

搬好行李,用酒店借好的傘

企在街上等爹地,媽咪,賴仔,架的士

一分鐘又一分鐘,點解咁耐都未到???

細雨帶風濕透黃昏的街道

抹去雨水雙眼無故地仰望

望向孤單的晚燈

是那傷感的記憶


足足等了10分鐘@@凍很死我喇



酒店係中空設計,透明電梯


都係住商旅business class

由於我間房最近電梯

所有唔係隨身物品

全部放晒我的房間

我的房間從此沒有整齊的一刻

亂到不歁入目,我都唔影書枱個邊位置喇

不過,我地呢間房已經叫細

爹地,媽咪個間房仲大




真係潮~可以插上 i phone 聽歌






6:30,餅餅妹妹過黎接我們這一家出去晚膳

是咁的,餅餅妹妹已嫁去台北了~

所以,以後最少每年一次到台北去探佢了

沒有留言:

張貼留言