2011年12月6日 星期二

高雄第一天

我要的起心肝,排除萬難,同yahoo blog死過

簡直係地獄式訓練我的耐性

17-11-2011 星期四

一家人之旅出發去高雄

我地啲時間真係一秒都無嘥

一去到機場,即刻托運行李

check-in完之後,即刻入閘過閞

未買咖啡,已經開始登機

快啲買完咖啡,包包,糕點

厠所都去唔到

即刻登機

坐低都無5分鐘,閂門,起飛~~~


點解我地堅決唔上飛機,都要買星巴克早餐呢?

因為我地搭中華

中華飛機餐,真係出晒名...難食



你地睇下先啦,米糕..多油到呢...難食到呢...

晨早流流,食芒果布甸

真係人都癲~~~


呢個係remote+telephone

我地坐前後行,都要靠佢通話

因為...好玩,哈哈哈


落機,搭的士去酒店

分兩架的士,每架NT300

除返HKD80,抵啦

高雄商旅

呢種商旅,係比啲外地人做生意時住的

所以,收費較一般酒店平

又,高雄的酒店

環境設備地點都令我們卻步

我地為咗要住得舒適

全部upgrade 到business class















我最鍾意酒店光猛

呢間合晒我要求

厠所夠大,床亦夠大

開幾個旅行喼係地下都仲有位行

不過,酒店沒有附設保險箱

貴重物品跟身喇~~~

不過我地唔怕死,哈哈哈

沒有留言:

張貼留言