2012年5月4日 星期五

東京第三天 - 橫濱 yokohama Cosm

6-4-2012 星期五
 
係一個溫暖無比的商場行出黎之後

就係一陣陣寒風刺骨

大風可以令人睜不開眼

我沒有用任何效果

只用i phone影的櫻花

不知為何會有黑白效果



整條街都是櫻花




去遊樂場玩







要行過對面先可以坐摩天輪




係喇,不斷影個摩天輪係因為好想去坐




過天橋行過去


登上天橋後,會見到南丫島風車


馬路旁也有櫻花



寒風刺骨,塊面薑晒,鼻水不自覺流下

仲上唔上摩天輪好呢?


粉紅色係過山車架,架過山車係會直插泳池底

係衝入泳池底個刻,旁邊會有水花噴出

形做好似真的衡入水底一樣

當然所謂的水底,是已經開了一條隧道

所以是不會濕身的


700yen即係60幾港紙

坐15分鐘休息下

望下周圍風景


摩天輪有日文廣播介紹風景

如果你識聽日文就留意下佢講咩啦


我地就唔識日文喇


影下周圍,一架無人的船是多麼孤獨

我地名為孤獨的船

諗住等陣坐下佢

但真係凍到我傻,打消諗頭










開餐,其實係唔比食嘢的

但對住咁靚嘅風景

又美食當前

忍唔住食咗成條










15分鐘咁就過去了,我地收拾好,抺乾淨,就落摩天輪喇

落樓下走人時,經過機鋪,入去行個圈先

見到呢部機真係好懷念

我部DC,dreamcast 呀



5:46 走人

沒有留言:

張貼留言