2012年5月9日 星期三

東京第四天 - 池袋

7-4-2012

睇完靚靚櫻花之後

去池袋喇




我一出地鐵站行幾步就見到kitty land

能夠令我興奮的是little twin stars

每一間sanrio睇下,都會有一啲與別不同的物品

我又買了

人人都話黎到池袋,一定要去sunshine city


租個locker先

即係我睇睇櫻花時嘅物品

再加上我啲LTS物品,都夠重了






行入去Sunshine city喇


呢個商場唔啱我地行

上去睇星星


見到好多人排隊,即閃


有個水族館,都係唔入去



九曲十三彎,轉到我頭都暈


落返樓下食少少嘢先

離遠已聞到香味



去搵無敵家

前後街各有一間無敵家

認住呢一間先係正鋪 (有隻鑊架)




比menu你揀,直到排在門口時,有人會幫你落單


我倆絕對唔識日文


點解本menu係馬路到?

因為我排緊隊



叫人氣之選一定唔會錯






認住呢隻鑊,先係正鋪


排咗半小時,可以入去喇

暖氣好強勁,有啲唔慣


最左手邊的樽唔係油,係濃縮茶

可以加少少在你的冰水內

係,我黎咗東京4日,去任何一間餐廳,都係比冰水你的

外面得10度也不當作冷


夾蒜蓉器
 
呢個係人氣第一位,我唔知咩黎

總之好好食


呢個係人氣第二位,除咗少咗半隻蛋

同第一位唔知有咩分別


餃子


塊叉燒又大塊又厚身


食飽,去藥房買嘢

之後又行下商場

搭車返酒店執行李

聽日就飛喇

沒有留言:

張貼留言