2012年5月8日 星期二

東京第四天 - 新宿御苑

7-4-2012 星期六

一早起身梳洗

根據我去旅行經驗

星期五六日,景點例必多人

所以,如果景點開幾早

我地就幾早去

我真係好怕迫

今天氣溫9度

我呢個look絕對唔誇張

因為去到賞櫻時

我仲覺得唔夠衫



由西新宿去新宿御苑只需5分鐘




指示好清晰


你一出,向後望就見到喇

首先買飛先


之後遂個檢查,最重要係不可以帶酒精進場


無得比你留為紀念的入場票



地圖


一入場,已經令我好興奮


我唔識日文,唔識睇解釋

呢個真係櫻花?









我地野餐食物真係少,下次,下次野餐一定豐富啲


我終於見到粉紅色的櫻花


















我無拍video,櫻花被大風不斷咁吹呀吹

飄落了一場櫻花雨

































我的另一半好乖咁坐定定食嘢

我都好乖咁周圍跑,周圍影

紅色的,未見過哦~






開始人多,多到坐晒向我前面

走人~

沿路仲有好多花














呢棵有啲支架撐住












行返出大門時,我直頭見唔到龍尾


去池袋

沒有留言:

張貼留言