2012年5月14日 星期一

東京第五天 - 新宿

8-4-2012 星期日

係5日行程入面

今日係最舒服的一天

因為今天沒有遇上趕上班的人士

我可以行路中心

不用貼著欄杆而行

所以,我可以看到風信子

好香,好靚的風信子



街上的馬路也是冷清清的


當晚上係回憶橫丁食串燒出來時

你會見到呢間咖啡店

一間好特別的咖啡店

我,一定會黎試

愛,咖啡


一入門口,呢個女人好專心地沖咖啡

但同時間嘰嘰咕咕唔知佢講咩

我自己搵位坐

其實枱得兩張

一枱已經被一家三口的香港人坐著

我倆坐另一枱



叫個最基本的咖啡試試看


我諗係店長推介吧!


原來可以跟件餅,好彩未叫


冰水兩杯



對咖啡杯真係令我好感動


靚到唔識出聲


我好想擁有


發票都咁靚


我要嘆咖啡喇




麵包可以不提

個果醬真係好好味,甜而不膩


櫻花芝士餅,太感動了

少少櫻花味,帶丁點酸,香濃的芝士餅在你口腔中流走,揮之不去


綠茶蛋糕伴紅豆


原來呢個係煙灰缸,失覺晒


慢慢飲完杯咖啡,就開始行街喇

最後一日,時間緊迫,盡快灑血



呢間買咖啡用品

呀~我其實仲行咗兩個商場的

肚餓,食拉麵

其實時間真係好緊迫

求其搵一間入去醫下個肚先



門外有部機先買票的


服務員會比你揀選英文同中文的翻譯本





水是冰的



我諗...無乜機會可以食到10碗喇


呢個係當你唔夠食想加麵,又唔會出去買票

咁你可以係到入錢加麵




全間店只有8個位


湯面鋪了一層好厚的油

呢碗有叉燒,木耳絲,芝麻,干竹筍,同大量的蔥

仲有塊紫菜添,我慶幸,我個碗沒有紫菜

因為塊紫菜,腥到爆炸


我呢碗有叉燒,扣肉,半隻蛋,干竹筍,木耳絲仲有蔥


塊叉燒係我在東京食過的最大塊的一塊

麵條軟硬度,你可自行選擇

湯底濃郁,我連飲埋碗湯都無時間

要趕快走去酒店附近睇櫻花同買手信


即係,我地住係西新宿,

每日行經一個公園,入面有好多櫻花

最後一日,把握最後機會去賞櫻啦

入到去,好靚,我影咗好多相

再行入啲,我見到一格格的牌

我即刻同餅餅講 : 骨灰龕黎架

倆人即刻掉頭走

我就delete晒啲相

*********************************************************************

我有一個朋友,當佢知道我去東京時

第一時間話要係便利店買溫泉蛋比佢做手信

最鍾意呢啲人,快人快語

最怕個啲人,你問佢想要咩手信

佢會答你 : 你是但買啲嘢比我好喇

買返黎又嫌三嫌四

仲要問點解隔離個個人份手信會正咁多

大佬呀,人地指定咗嘛

你話是但我真係是但架

其實,我買手信係會根據個個人嘅喜好,我先會買

唔通真係專登買樣佢唔鍾意嘅嘢咩

只不過,隔離個個人份手信真係正的,哈哈哈

***************************************************************************

成間便利店,只有10隻溫泉蛋

我買晒


買完急急腳返酒店攞行李

星期日中午時份,西新宿地鐵是無人的


認住呢條線


我地要搭個班車未夠時間

可以慢慢行

我預早一日返香港係明智的

可以唔洗同人迫

唔單止唔洗同人迫,直頭無人同我迫,哈哈哈


當我見到個鐘係兩點八時

我仲有半個鍾hea下

我搭7:20機,搭nex都係一個鐘,要預早兩個小時check in

我都夠時間係機場買嘢吖

想。。。是完美的

之後...有一刻,我真係由個心驚出黎




吸煙人士注意,月台盡頭有吸煙室的


我15:10上車,16:27落車

瞓醒一覺,哈哈,好好瞓


日本機場行李車是可以上扶手電梯的

我地蠢咗,應該搭電梯直上

唔洗轉咁多個圈搭扶手電梯


當我抵達"達美航空"check in 時,我直頭搵唔到龍尾

兜咗大半個圈,當時差幾分鐘就17:00

我開始怕我上唔到飛機


好彩,航空公司應變能力十分之好

開晒所有櫃枱都疏導唔到人龍時

佢地開埋自助登機位

幫旅客check in

我好彩,遇上一個外籍地勤,可以用正常英文溝通

如果唔係,我唔知要用幾多時間溝通

我第一次收到fax紙做登機証

至於我的超晒重行李

一個38kgs,一個35kgs

佢用一個快如閃電的速度

攞咗件行李,放上行李輸送帶

我都未睇到個點數位,佢又放另一件行李上黎

我都係睇唔切個點數位,佢就放走件行李

係個一秒呆若木雞之時

地勤姐姐對我笑一笑講thank you

我連thank you都唔識講,就比人同我講bye bye

我對呢位地勤姐姐十分之滿意

如果個個地勤姐姐都係咁就好了~


係日本過關,如果過檢查機而響時

皮帶,鞋,都要除下


一輪衝鋒陷陣,搵間餐廳抖一抖先

黎東京5日,都未食過烏冬


牛肉烏冬


炸薯角


海老天婦羅烏冬

食飽,行個圈,已經開始登機了

但我想用晒啲散銀

但係呢個時候,比我見到一本LITTLE TWIN STARS書

差50yen,激死我喇

咁我不斷有好多散銀喇

再去另一間,用我有限的計算速度

去買一啲比香港貴一倍的朱古力

散銀散盡,安心上飛機


19:00上飛機,19:41都未起飛

架飛機不斷慢駛



因為,遇上氣流

所以我的飛機餐影得好黑又唔清楚


我平安到香港喇


東京5日4夜復活節之旅,完滿結束

下一篇,東京血拼篇

沒有留言:

張貼留言