2011年10月24日 星期一

香港潮洲商會會員俱樂部

我希望,如果你有份出席呢個飯局的朋友

請不要太驚訝

是的,遲咗兩個多月的食評

真的是...................................

其實,呢餐我無乜食到嘢呢

不過,當個記錄吧!!!





手撕凍烏頭


清燉荷包鱔


滷水鵝伴鵝肝

我只係食咗豆腐


普寧豆腐伴蟹棗卷煎


百花釀乳鴿


反轉之後就見到點樣釀喇


家鄉蠔仔烙



勝瓜煮魚鰾


栗子炆芥蘭

我好記得呢碟餸,因為坐係我隔離個位名廚講咗一句說話,令我印象十分心刻


睇顏色炆咗好耐咁喎

一食,栗子入唔到芥蘭味

有點失望


潮州炒麵線


反沙芋伴五仁酥奶皇酥

呢道甜品,我真係一世就記得

甜到爆


銀杏芋泥


結尾,不是一杯簡簡單單的功夫茶

每人一小杯桂花單叢

清香撲鼻,一試難忘

沒有留言:

張貼留言