2010年12月7日 星期二

i thai

28-11-10 星期日

沙田一田有黎減價週喇

記得上年人迫人情況之下

都可以買到少少嘢

今年.....................................

去醫咗個肚先

i thai

青衣個間我話過永世唔會再入去

服務態度差到無人有

正當有選擇困難症嘅我

睇住林羅滿目嘅食店時

比餅餅睇到i thai

我地就開開心心入去食喇



menu有好多選擇

當我地打開menu時,呢樣想食,個樣又想食

再睇一睇套餐,又好似套餐抵好多喎

反正套餐都有我地想食嘅嘢

再散叫一啲咪得囉

先黎可樂同青擰梳打



呢個係跟套餐的海鮮炒烏冬

嘩!!!難食到呢.....

食咗一啖,原風不動擺埋一邊



馬拉盞炒通菜

係濕咗少少啫,接受到嘅



呢個係套餐亞人泰式拚盤

有春卷,炸得夠香脆

有蝦餅,超級彈牙

有串燒沙爹(雞),好味

最最好味係個沙爹汁,正到想lam埋碗底



泰式甜酸煎蛋蝦球 $ 68

menu上寫住新嘢

賣相已經好靚,紅紅橙橙

令我精神為之一震

加上酸酸甜甜嘅香味慢慢呼吸著

我忍唔住試下個汁先

嘩!!!不得了不得了

味帶少少甜多過酸

4隻蝦下面係三隻荷包蛋

我以為唔係太陽蛋

一刀切下去

蛋黃槳澎湃地流出

即係用匙羹接住



芭提雅拼盆 $ 78

泰式炭燒沙爹 (牛),好彩唔韌,又再黎狂蘸沙爹汁

越式蔗蝦,即係同蝦餅差不多,係多咗條蔗,一樣彈下彈下

香葉南瓜蟹肉球,呢個好特別喎,南瓜蓉撈埋一絲絲蟹肉又好夾喎

(蟹肉份量都好多架)



泰式冬蔭公 $ 45

黎i thai 最主要目的係呢個冬蔭公湯

各人口味不同,有啲鍾意冬蔭公偏酸

有啲鍾意偏辣,又有啲鍾意偏向多香茅香草的

而我,搵到一間啱我口味的冬蔭公在於此



其實,整體都唔錯

服務細心又有禮

地方夠大,坐得極之舒服

窗外環境對住沙田大會堂

陽光滲入我們每一個面孔

好溫暖~~~

不過,散叫的茶式比較遲上

一盅冬蔭公湯

居然叫咗35分鐘之後至上到枱

呢點,要改進下吧!!!

沒有留言:

張貼留言