2010年12月21日 星期二

九龍酒店宵夜自助餐

15-12-10 星期三

賴仔生日,生日快樂呀)))

係各有各忙情況之下

我地11月開始PLAN幾時做冬

呢個唔得,嗰個公司有飯食

再唔係有人話去旅行(當然最後去唔成啦)

原本plan咗某一日做冬

忽然之間,妹妹話 : 不如15號去食自助餐咯

九龍酒店宵夜自助餐



枱上裝飾聖誕樹



蟹腳任食

勁海水味,又好鮮甜



椰子雞湯



魚翅撈飯

我唔鼓勵食翅,但我亦唔可以阻止人家食翅

平時出街食飯,通常我一句我唔食架喎

佢地全部人就晒我

不過今次食自助餐,我仲有咩說話好講呢???



係無咩嘢食情況之下

到甜品區喇



好靚嘅聖誕屋呀





算吧啦~~~



因為賴仔生日

有人預備咗個蛋糕






妹妹買咗聖誕禮物比我地



有一隻好大嘅紫色酒杯



仲有紫色聖誕樹



基本上,佢係見到紫色就會買比我

呢隻紫,係我最鍾意隻紫色

當然,我係一個唔理乜嘢

總之係紫色,我就會鍾意嘅人

例如,我唔鍾意洋蔥

但發現有紫色洋蔥之後

我忽然之間愛上了

沒有留言:

張貼留言