2010年12月26日 星期日

王小姐之囍宴

今日係boxing day

當然唔會晨早流流去拆禮物啦

我等陣仲要出去跳funcky dance 呀)))

13-12-10 星期一

去飲,悶悶地會做咩呢?

一邊傾計,一邊玩人或比人玩

一圍12個人,我地4個同學仔

玩得隔離枱都成日望過黎我地呢邊...

同學女結婚喇,祝他們百頭到老,永結同心啦啦啦



我地坐18號枱

實發!!!



4個無夾過嘅人,齊齊著黑色

平時去呢啲囍宴,我一定著紫色嘛

唔知咩事,出門口前想著黑色囉...









我大細眼嘅問題越黎越嚴重





有我至愛嘅炸蟹拑



我問咗侍應姐姐攞一罐未開嘅留念

之後,我個朋友仔又問侍應姐姐攞多罐...





想同個特別版可口可樂影張相

係一件十分艱難嘅事=.=



比個機會我得唔得...=.=



呢個咪就係比人玩嗰個囉,哈哈哈

沒有留言:

張貼留言