2010年12月28日 星期二

陶瓷班第七堂 泥條 - 雪人

18-12-10 星期六

我大安指意地以為

老師會燒咗蘋果同埋茄子出黎

咁今堂咪唔洗整新嘢囉...

錯晒,老師未燒.......................

上堂,老師教我整條狀物品

即係搓一條泥之後繞個型出黎

係完全無諗過整咩之下

我想求其整個圓杯就算喇

可惜,我整個圓型杯都咁難

或者,我的手指告訴我

不應這麼平凡

整到一半時

噫!!!咁似雪人個身嘅???

整埋上去啦



我覺得佢隻手好似保齡球樽呀,哈哈哈



呢邊似返隻手,哈哈哈



唔好問我點解兩邊唔對稱

咁至係藝術嘛~~~

沒有留言:

張貼留言