2010年7月7日 星期三

Trim ec

3-7-10星期六
今日收到she.com寄比我嘅trim EC café
有四種口味呢~~~
有咖啡味,可可味,蘋果綠茶味&抺香奶茶味
天氣太熱,不如就整枝雪條食下,透心涼啦
先將一包粉倒入杯中,再用少量熱水開勻啲粉
攪勻之後加少量凍水,再攪下
倒入雪條模,放入冰箱至硬,即成
四隻味整晒
無雪條梗又點呢?
一係即刻去買,一係整冰粒都得
講下各款口味先
通常呢類飲品呢,都係難飲到爆炸
因為個種代糖味真係好難頂
不過,呢隻飲品無嗰種代糖味
唔單上唔難飲,仲幾好飲 (當然有未到好好飲啦)
抺香奶茶
先講抺香奶茶,呢個幾驚喜
剪開包裝袋嘅時候,已經聞到好香嘅味道
呢種香,係吸引你去飲佢
一入口,無我討厭嘅澀味,同奶茶好匹配喎
香,滑,濃
蘋果綠茶
呢個有嗰種綠茶澀味,不過蘋果味好香好出
基本上,一入口係蘋果味先,之後就有綠茶味係你味蕾上跳下彈下
係可以接受,但我係有選擇嘅情況之下
我都係揀另一隻好了
可可味
好香朱古力味,味道亦對辦
最怕有些好假嘅朱古力味
下午茶飲一杯,即刻活力充沛
咖啡味
呢個真係不得了
入口同咖啡店買的咖啡沒兩樣
好香,好濃,沒有酸味,沒有苦味,亦不太甜
我好鍾意飲咖啡
一杯咖啡就係我早餐嘅動力
以後,要飲呢盒咖啡
又可以燒脂,正呀
 she.com夏日專輯的網址 : http://summer.she.com
更多關於此產品呢~~~

沒有留言:

張貼留言