2010年7月11日 星期日

下午咕喱

2-7-10 星期五 是日放假
好喇,食飽飽餐中午飯喇
氣都未抖順,就比媽咪捉我落街市攞雞
訂咗6隻冰鮮雞,落到去
先去7-11買支葡萄適先
我同媽咪一人一支
再去雞檔,雞佬去咗食飯
咁我同媽咪無理由行返上去架嘛
媽咪話搵個地方坐下休息下先
好呀,又靈機一觸,不如去買鞋吖
又有得坐,又有得shopping
shopping能醫百病,好彩係返工時間
可以比我地係間鞋鋪不斷試鞋
我買嘢好快,因為本身個人眼角高
比我睇得上眼嘅嘢唔多
所以睇啱,試咗ok,就買喇
攪咗人地鋪頭半個鐘,只係買咗4對鞋
我同媽咪每人兩對啦
埋單千一,都唔貴,媽咪著得舒服就得啦
比完錢,填埋張V.I.P. form
又落返去街市攞雞喇
個6隻雞,真係攞到我手抽筋
無理由叫媽咪攞架嘛
咁媽咪咪攞4對鞋,我攞雞囉
返到屋企,仲要扮唔攰
睇住佢地pack行李,我就坐埋一邊
又唔可以攤係到,好慘呀...
好喇,不經不覺差不多4點喇
都係時候出發去機場喇
話咁快,半個鐘唔洗去到機場
check-in完之後,就去搵地方坐低飲杯咖啡
又咖啡?朝早飲完星巴克一大支咖啡咋
我今晚仲洗瞓嘅
飲下,食件蛋糕
好快就5點喇,送咗入閘,鬆一口氣喇
再陪兩老返屋企,今晚齊人開飯
6個人,又聚埋一齊喇
係呢兩個星期,我地6個人未試過係呢間屋一齊食過一餐飯
齊齊整整一家人,開開心心食埋中午未食晒的飯和餸和湯
個一刻,"家"的感覺又返黎喇...

沒有留言:

張貼留言