2010年7月9日 星期五

王家沙@又一城

1-7-10星期四
前幾日,親戚話想去離島行下
好喇,7.1.人齊,個個放假
咁我就plan好晒去長洲或者南丫島
(睇下去到中環碼頭有邊架船啦)
點知星期三,有人怕人地攰,又話唔去喇
唔去唔緊要,咁你地都要話比我知留係屋企
做蛋糕?包餃子?還是行街shopping呢?定叫外賣返屋企食呢?打麻將呢?
無人通知我,做蛋糕做到零晨一點至放我個妹走
都算喇,星期四,我都費時再理佢地喇
我就同餅餅出咗旺角翠華食早餐
有人同我個妹講 : 而家十一點幾,長洲又去唔到
包餃子又未買料,做蛋糕又趕唔切,咁而家點呀?
我個妹就咁答 : 咁去飲茶囉。
有人 : 紅字去飲茶?未等過位呀?你地而家返晒黎先再決定啦
妹妹之後打返比我,講晒比我聽
嗰一刻,我覺得佢好慘,我好委屈
返到娘家,仲屈
我講咗一大輪食店名,有介紹有咩食
有人話食餐lunch,要去到尖沙咀咁遠呀?
(尖沙咀有幾遠呀?我都未講去山頂)
咁不如食印尼,泰國嘢吖,夠近呀,九龍城
嗰個話 : 唔好食南洋嘢喇
呢個話 : 上次你帶我去食嗰間幾好食嘅呢,去嗰度食啦
(上次即係邊次呀?三年前嗰次嗰間,即係邊間呀?)
食咩架?
食嗰啲呀,你唔記得喇咩?
(即係邊啲呀??????????)
火滾,唔再問佢地,我大聲講一句
去附近王家沙食
有人:王家沙好食咩?
佢唔係我老母,真係講粗口鬧佢
另有人係我側邊準備撲火
方叔叔即興提詩
發癲咁食咗千幾蚊,餐午餐好澎湃呀)))

沒有留言:

張貼留言