2010年7月10日 星期六

早上咕哩

2-7-10 星期五 是日休息
通常唔洗返工嘅日子,我都好自由自在係屋企安排啲嘢比自己玩
但今日,我要去做咕哩
因為,親戚要走了,返去新加坡喇
十點起身之後,惡夢開始了
先行去沙漠咁遠嘅凍肉店攞螺頭...
再行返去我屋企,搵冰袋裝住啲凍肉
諗諗下,我一個人點攞呀?
靈機一觸,攞個背囊咩住佢咪得囉
之後,去茶餐廳攞燒味
你講得出嘅燒味,每樣一隻加半隻
當我睇到個一箱又一大袋燒味時
嚇到我呆咗一秒,都要攞架
慶幸,一落街就有的士
直返娘家,叫人落樓接我
個箱嘢真係唔好講笑,我都攞到手軟
以前未有買餸車時,托兩包8公斤米係等閒事
而家???手都軟埋
返到娘家第一件事,飲咖啡
再幫媽咪炒菜,半個鐘唔洗,12碟菜上晒枱
係無錯,係即席煮咗10個餸,仲有燒味兩款,一煲湯
以為惡夢完結?呢到只不過係上半場咋~~~

沒有留言:

張貼留言