2011年9月26日 星期一

品香樓

一行5人黎到品香樓
嘈爆登場
講梗嘅係隔離枱呀


地址



餐前小食

食飯前,先黎半打

風沙雞
炸蒜味濃,惹味度爆燈
就係因為太惹味
連緊餘的一點雞味都奪去了
可惜!可惜!

西蘭花炒花枝片帶子
材料新鮮就好食了

菜心炒牛肉
噢!!!牛肉的鬆肉粉重手了

干煸四季豆
越唔健康的食物越好食呢個道理
真係3歲小朋友都識呀
干煸-固明思意係用油炸
炸至半熟撈出再炒
你要同自己講:我食緊菜架,好健康呀!!!
不知不覺間,已經不再是一條接一條了
而是一札一札放進口裡了。

糖醋魚
酸甜度剛好
魚身亦滑溜
最重要一點
少骨,哈哈哈
如果想食魚
可以講一聲少骨吖唔該
應該會幾型

白菜魚雲湯
成件事係好鮮甜
或者廚師覺得此湯鮮甜無比
可以唔需要落鹽

肉鬆蒸水蛋
好滑,但好鹹

百花釀豆腐
我唔想講,蝦有蝦味,豆腐有豆腐味
但佢地好似夾硬比人痴埋一齊
完全自己顧自己

炸豬手
我唔食豬手
咁我點寫呢???
我用返同枱的人嘅講法寫出來吧~
嘩!!!痴撚線,咁撚好食
之後4個人,低頭默默食
偶然會抬起頭來
喝一口啤酒

炸豬手,係此餐廳第一號招牌殺死你的菜式
而我食埋晒啲九唔搭八嘅菜
人地餐牌已經有二十大show晒出黎比你睇喇
我仲要叫埋啲冷門食物
抵我死
更加抵死係
我地食七咁食
人頭飯加半打啤酒
埋單居然$650

沒有留言:

張貼留言