2011年9月11日 星期日

囍宴私房菜@亞爸生日飯

31-8-10 星期二
今個月第三次去囍宴‧廚藝食飯
去埋呢次,暫時都唔再去住喇
亞爸生日,其實已經過咗好多日
都要同佢食一餐架,好彩係8月最後一日得閒
亞爸咁啱有DBS信用咭
可以趕得切用,有85折架
我唔想再食嗰個$430套餐
轉一轉啦,$580都好呀
我帶咗支酒黎
因為我知佢鍾意飲呢隻酒
我都鍾意,所以大量入貨
清酒黃金一口鮑
 
我好鍾意食鮑魚架
瑤柱絲涼伴油菜花

掛住同jacky's傾計,無乜點留意呢碟菜

呢碟茶係凍架,唔洗比人催趁熱食食喇,哈哈哈
胡椒海鹽焗花蟹

好多肉架,鮮味
雜菌千層東坡肉

百吃不厭
金牌口水雞

百吃不厭點止千層東坡肉吖,仲有你呀
金不換辣酒煮蜆

我鍾意隻碟,因為我屋企有
唔辣,無酒味,不過個汁好好飲,花甲變咗配角囉
桂圓紅棗燕窩
 
$ 580 呢個套餐嘅雪葩,佢唔會比蘆薈你啦,轉咗燕液
私房仁稔欖豉醬陳村粉蒸大蝦

打死都唔食魚,好彩...多謝jacky's及囍宴一班nice到爆嘅人員
木瓜豬骨煲則魚湯

我一見到魚湯就開始忟憎喇
經理話:你試下先啦,好飲架
侍應E先生又話:係呀,唔腥架...
亞爸話 : 一間叻嘅餐廳,煲出黎嘅魚湯係唔腥嘅

好彩,真係無腥味,成碗飲晒

我覺得自己好叻囉~~~
如果大廚遲一啲行過黎我張枱同我打招呼
我一定捉住佢問佢點煲呢個湯
清炒牛肝菌
 
只有牛肝菌味(仲想點呀?)
好多唔同品種嘅乜乜物物
 
睇到我眼花撩亂
我地真係逐一攞上手研究
即係最右手邊個樽係唔係提子呢?
點解呢樽無label嘅?
我嘅任性一觸即發
我想"立"走呢兩件,不過理智話我聽會坐監,我幫手抺乾淨,放返原位。

我學懂已經擁有
不過我真係好鍾意呢啲嘢,貴一貴我都捨得買
開心果雪糕
出面好少食到開心果味雪糕
不過,我都食過一次
有一間雪糕店,佢個度買啲開心果雪糕係
濃,香,滑,我好懷念
我唔係話呢度唔好食
不過係唔夠香同濃囉
囍宴雞尾酒
蘭花1

任性又發作,我想剪斷佢,攞返屋企用折枝法種
但亞爸同我講 : 唔得架,佢會死架
即刻打消念頭
今次hea足3個幾鐘
好愉快地結束這次晚餐
亦都好多謝"你地"嘅招呼
免我呢樣,減我個樣
哈哈哈......

沒有留言:

張貼留言