2013年9月13日 星期五

泰國的第一天

22-6-2013 星期六

今年一家人去泰國揀咗去泰國



酒店 VIC3



酒店對出有條大馬路

諗住搭的士去林真香

安排咗爸爸媽媽餅餅上的士之後

就得返我,妹妹同男友喇

我地截咗超過10架的士,全部拒載

咁我地3個搭空鐵,其實由酒店去空鐵站行都唔洗3分鐘

之後轉線時轉錯車

就索性出閘截的士

的士依法拒載

咁唯有搵篤篤啦

可能你會問,點解空鐵轉錯線就唔轉返啱架車而要出閘截的士呢?

因為我地搭緊空鐵時先發現

搭空鐵係去唔到林真香

行嘅話我地唔識行

好彩有篤篤

好彩天氣唔太熱,難得!

林真香換泰幣高過香港

我係香港百年換,蝕咗少少


行前少少去食嘢醫肚


呢杯係菊花茶,有燕窩味的菊花茶


呢煲係翅


粉絲蝦煲


炒通菜


炒飯


炒蟹


仲有燕窩無影到

一出去行幾步有部7人的士

即刻截停佢問佢肯唔肯車我地返酒店喇

我地已經任佢開價,唔再by meter 喇


順利上車


塞車塞到爆


沿路風景


話咁快返到酒店,有房了

提一提吸煙人士

此酒店所有房間不可以吸煙

吸煙係會罰款的

想吸煙的話,你可以去游泳池及酒店內酒吧



休息陣就出去喇

去7-11行下先

阿華田朱古力餅

無Oreo咁甜,好好味

好可惜我無大量入貨


我地居然去据扒

真係估都估唔到



整體上黎講係好味架,但我始終唔太接受我地去咗据扒囉


食飽行下,妹妹搵返佢食開個檔粉麵檔

佢成日掛係口邊2.5港紙一碗粉麵咋


人地準備收檔,我地6個浩浩蕩蕩入去


一坐低6杯冰杯


再黎問都唔問之下,放低6碗仔甜品

以為免費?哈哈,要收錢的




好味,好食過据扒,起碼地道嘢吖

沒有留言:

張貼留言