2012年2月28日 星期二

台北第一天

23-2-12 星期四

今次去台北最主要係去飲

飲我老公個妹結婚餐囍酒

10:00飛機,我地8:00已到機場

因為我地懵查查咁唔知點解買咗團體票

無得上網CHECK-IN喇

時間過得真係快

check in 完之後就過關

去duty free買下嘢

去翠華食個早餐

都已經差不多要登機了

但我唔生性

行過一間買太陽眼鏡嘅duty free 之後

揀揀下,個sales哥哥同我講其中一排有7折

我就唔捨得走喇

但係飛機開始登機喇

我就好快揀好,碌咭

仲有揀Gucci眼鏡盒

一切妥當

跑去66號閘口

!@#$%^&*() 未開始登機???

我一口氣跑超過500米

你未開始登機????????????

一分鐘後,有人check証件

可以登機了








查實,我真係唔太喜歡hello kitty

唔知點解有咁多人羨慕我><

遲咗10分鐘起飛

我可以接受到

呢個飛機餐,豬肉飯

我真係食咗一啖

吐都吐唔切

我肚餓,但我打死都唔食


因為遇上台北大霧

我係上空盤旋

氣流勁大

係盤旋的一個鐘入面

我不斷好似坐海盜船一樣

驚險是有的

還好了~~~

足兩小時飛台北

真係第一次

落機之後打電話報平安

過關之後

老朋教我,一出閘轉去左手邊

行到最入,再轉彎(其實得一條路)

去搵台灣大哥大

買一張5天任上網的咭

服務員會幫你放入i pad

會幫你set好晒所有嘢

之後我就行返去右手邊

搭一架叫"長榮巴士"去復興南路

我好記得我搭個架巴士係1:20pm

2:00 到了復與南路sogo附近

轉的士去馥敦酒店

2:15 check in 完可以上房




即刻執嘢出黎比姑仔

成個大旅行喼都係佢啲嘢

執好,交收完之後

我倆輕輕鬆鬆出去食lunch喇

餓死我

去蛋蛋屋之前

我地去咗買一把雨傘

我買呢把雨傘真係超值

我每一天都要用到佢

因為係台北這幾天

天天天天天都下雨

我成日都覺得

係台北買雨傘應該會耐用

因為台北多颱風嘛

其實,又係同香港一樣,哈哈

蛋蛋屋



滑蛋配上吉列咖哩豬扒

很對胃


打死不離"榛子咖啡"


他,忽然愛上"卡布"


可樂餅咖哩蛋包飯


飯是用茄汁炒底的


可樂餅 - 薯蓉是也


吉列豬扒肉嫩多汁


食飽,去老天祿買10盒鴨舌

有免費送貨到酒店

你只要同佢講,你幾多號離開酒店

幾點前check out

佢就會係當天限時前送到酒店櫃台

酒店職員自動自覺幫你雪好

check out 時會取出還你

搭的士回酒店之前

先去李錦利買八仙果

再原車返酒店

沖下涼,休息一陣

出發去夜市

士林夜市

變晒~~~


呢個所謂B1美食區

真係不如算了吧

大唔算大

買的食物大部份都一樣

一檔好旺

一檔又好靜

食物炸好了

沒人幫襯了

可憐~~~


買咗啲串燒

之後上去上面地面個層買水果

搭的士返酒店慢慢食

再搭的士出去24小時誠品



肚餓

難得誠品餐廳未關門

就入去食過餐啦

(相片後補)

沒有留言:

張貼留言