2011年8月2日 星期二

味吉

24-7-11 星期日

去九展睇傢俬

之後行去mega box

肚餓,求其搵一間醫肚

呢間好味,我會再食~~~



有一位老朋,問 : 骨膠原係咩味?

哈哈哈~~~





呢個係拼盆

其中有一串係牛脷

我係一個唔食內臟,器官的人

當我唔知佢係牛脷情況底下

我食咗人生第一次牛脷

我嘅反應係...

一放入口

無明驚恐湧上心頭

我繼續低頭吞下香,軟的"牛肉"

當我吞下的一刻

額頭冒出冷汗

我已經心知不妙

放下,那種恐懼

我今天還害怕得很







埋單250

發記甜品



呢篇,我只想記下一些原來你唔食的食物

就算你係唔知情底下食咗嘅反應

說真的

個刻嘅震撼

我呢世都記得

沒有留言:

張貼留言