2011年8月12日 星期五

鳳城酒家

4-8-11 星期四

妹妹今年好隨和

主動要求去鳳城酒家食飯

訂位時,我無話要特別訂啲咩餸菜

等到當日,妹妹問有無訂蟹鉗,焗西米布甸?

我話,無呀,你都無special order...

收線後,立即致電鳳城酒家

我 : 我訂咗今晚食飯,想訂蟹鉗(我都未講完)

侍 : 無呀

我 : 咁西米焗布甸呢

侍 : 無呀

我 : 仲乜咩都無架?

侍 : 小姐呀,要早一日預訂架

我 : 咁我有咩食呀?

侍 : 食菜囉

我 : 剩係食菜,我去齋鋪都得啦,洗鬼去你到咩

侍 : 我地都有肉食架

我 : =.=

**************************************************************

坐低點菜時,有個侍應幫我地寫梗單

我大大聲同妹妹講以上電話對話

當媽咪同侍應點完菜之後

侍應好熱情問我地係咪想要蟹鉗同焗西米布甸

我 : 係呀,但係我無早一日訂

侍 : 有有有,而家幫你落單吖

我 : 好呀)))

乳豬拼盆



西芹牛柳



冬蓉蟹肉羹

蟹肉份量十足



炸子雞

呢個真係無得彈

皮脆肉嫩,連雞胸都係嫩滑無比架呢



勝瓜班腩



蝦多士

十分強烈要求唔好食個件多士

食上面塊蝦膠就得喇



$68隻蟹鉗,6隻就$408



鮑魚片生菜



焗西米布甸

唔食唔得



奉送綠豆沙

沒有留言:

張貼留言