2009年4月12日 星期日

見證了老友的人生大事

十多年的兩位老朋友
她們是兩姐妹呢
今天她們受浸了
約同另一好友
一同前往觀看
我們準時三點正到達
一入到場,全場坐滿人
嚇了我一大跳
場很大,我地不停找位置坐下
安頓好後,受浸儀式也緊接著
首先,全體起立
一齊唱中文版的"快樂頌"
之後主持講咗好多嘢
又聽了好幾個見證
又唱咗幾首歌
快樂日,祢是彌賽亞,尋著祢的那天
好奇怪,啲歌我未聽過
但我識唱喎~~~
當中,很多哈碌的事情
笑聲不斷
做完成個過程
我地搵兩位主角影相喇
當嘉慧見到我地時
當場忍不住哭起來
令到我也措手不及
不斷安慰她
我知她很感動,很開心
我也是呀

沒有留言:

張貼留言