2009年1月24日 星期六

新年禮物W595

尋日約咗煤氣公司上黎整洗衣機,所以我4:30已收工,返屋企等佢黎喇,但返到屋企,又想去街買褸喎,最後好辛苦咁係giordano買咗一件啱我心目中的褸,因為我之前去咗好多間睇喇,都唔靚,所以搵咗成個月,終於勉強買到褸了。
6:30返到屋企,好彩煤氣公司啲人話6:45到,餅餅都就返到屋企啦
餅餅一入門口,就話有禮物送比我
開心到我不斷問餅餅係咩黎架?餅餅答我係鐵罐喎,我即刻諗到係little twin stars,但餅餅話唔係,我再估係電話,事關我前一日同佢講過話好想要Sony Ericsson嘅W595,因為有320萬像素,外型係流線型,顏色係蜜桃粉紅色,好靚囉。
結果,我一扯開禮物花紙
開心到我成個跳起呀...哈哈哈
係我同餅餅研究緊新電話之際,煤氣公司啲人黎喇,但我同餅餅掛住玩新電話,都無乜理嗰個人,哈哈,好彩嗰個人又唔需要我地,又好有效率咁整好喇喎。
而部舊電話,即晚比我打入冷宮了。
驟眼睇,兩部機真係唔大分別,但用落就好大分別了。

沒有留言:

張貼留言