2008年7月17日 星期四

餅餅送我的禮物之第二回

我形容唔到我昨晚有幾開心,因為我真係好開心,好興奮.
話說,我昨日寫個篇blog提及Sanrio的事,(去咗兩間都無Little Twin Stars啲嘢買)而餅餅昨晚就去咗荃灣嘅Sanrio,係我不知情之下,買咗7件Little Twin Stars物品比我,其中兩件,連目錄都無,我開心到癲咗呀,不過都係無計數機......無奈!!!
食飯枱墊
筷子一對
傘一把
食物盒一個(目錄無架)
超輕的保溫瓶(目錄無架)
杯一隻(好似都係目錄無,我唔肯定)
拖鞋一對
合家歡
無理由買咁多嘢都無入會架嘛,所以餅餅都入埋會,仲有八折添,入會禮物有:

沒有留言:

張貼留言