2013年10月21日 星期一

泰國的第三天

24-6-2013 星期一

 去街市行下

熱到扒街


















相都無心機影

返酒店沖涼

再去做個message

















 去食雪糕

MAGNUM專門店


























6個人食咗4百幾蚊雪糕


















唔知係咪熱得滯,爸爸唔太舒服

送佢返酒店之後,我地再去TERMINAL 21














去小老闆專門店買紫菜係指定動作


















對於我同餅餅黎講,真係無咩興趣

我地入超市買奶茶飲


















太肚餓了,求其揀一間食飯

菜式不介紹了,全部都好味~












2 則留言:

  1. 泰國嘅熱我都頂唔順, 去咁多日個頭就痛足咁多日! 所以前年去過都冇打算短期內再去~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我短期內再去多次還神,出年再去~~~

      刪除