2012年1月30日 星期一

深圳 - 為食館

25-12-11 聖誕節

約咗妹妹上深圳整窗簾布

兩個鐘之後有得攞

我地就去行街喇

行到筋疲力盡之後

搵餐廳食嘢

有人一見到呢間杯飲品咁靚

死都要入去

點知有人個妹見到要等位

即刻扯有人走

有人唔開心

有人老公彈咗一句

噫!!!呢間可以食煙嘅?

有人個妹,扯住有人

衝入餐廳攞位兼等位



呢杯就係我係窗口見到好靚的飲品

有時啲嘢,真係只係得個樣



3個人發狂咁叫嘢食

蔥油餅

勁多香蔥,熱騰騰,軟綿綿


黑椒肥牛飯


魚香茄子炆米


炸薯條

硬到呢~~~


鳳爪排骨飯

呢個我嘅,我有食晒

上面個啲...佢地話飽...


前幾日,有人個妹話 : 家姐,不如我地聖誕節個日去完深圳之後,食聖誕大蛋糕咯

有人 : 好呀,咁你快啲訂喇

結果 ,攞完窗簾布返到香港之後

有人個妹話 : 家姐,要買蛋糕呀

有人 : !@#$%^&*()

最後係美心臨急臨忙買一個

沒有留言:

張貼留言