2009年5月3日 星期日

勞動節之shopping day

1/5/09
媽咪終於返到黎香港
可以同佢一齊行街shopping喇
越黎越似師奶嘅我
我選擇咗去家電部
其實係我屋企主人房嘅冷氣機壞咗
唔想加雪種,想換過一部新嘅
媽咪眼光好啲,所以叫媽咪幫我揀機
原先爹地幫我揀咗部日立
但個日無人理我地
可能我地著得寒酸
又或者佢地趕收工啦
所以個日無買到
我地係家電部都逗留咗半個鐘
最後揀咗開利
最緊要係快涼
買完冷氣機
吉之島送咗一張全日通九五折咭比我地
我地手持呢張咭,大買特買
仲送一張免年費嘅jusco card
買咗個細電飯煲
屋企得餅餅一個人食飯
我又唔鍾意食飯嘅
所以買一個細電飯煲
原本想買一個仲細嘅
但好可惜唔係西施煲
唔靚唔要嘅我地
揀咗呢個貴一倍嘅電飯煲
原價$438,折咗之後$416.1
售貨員姐姐話 : 新電飯煲要煲一煲水先至可以用喎
之後餅餅係玩具部見到PS3
佢當然又要買啦
不過不適用於全日通
要用原價買$3180
但要買配件喎
買多個手制三百幾
可以用全日通
仲可以加多$10蚊買多一隻games
我地揀咗頭文字D
我又去SANRIO買我心愛嘅Little Twin Stars
呢本係活頁記事薄
呢個係電風扇
仲有之前買唔到lala嘅茶杯印仔
行完家電部
再踩落去超級市場
繼續揸住張九五折全日通shopping
之後放返啲嘢返屋企
又要搭的士返我屋企放返好啲嘢
之後再去深水埗買games
因為餅餅想玩足球gaems
一隻games$300
再搭的士返娘家食飯喇
今日好攰
體力透支到我夜晚頭暈

沒有留言:

張貼留言