2008年12月15日 星期一

24/12平安夜之X'mas Party 2008

去party前,先去"租側邊"屋企坐一陣,我好耐無去過佢屋企喇,以前雖然唔係話日日去,但都成日上去架,有事無事都上去坐,上去食飯,因為佢屋企好熱鬧,好warm架,最緊要有個小朋友,所以好好玩架~~~
差不多8年了,"租側邊"屋企真係變咗好多,變得大咗,哈哈,係咪好神奇呢?只因為拆咗一間房,所以個廳咪大咗囉~~~
我仲係佢屋企睇有線嘅"六樓後座"睇到唔捨得走添呀,無奈~~~
去到油塘都過咗約定時間7:30了,但佢地都無打比我地喎,我地仲諗住佢地未到,哈哈,點知去到時,佢地已經到咗喇,好彩最遲唔係我地,係等期間,發現一個驚人消息,原來helen 已經到咗,吓!!!咁...
上到亞華屋企
飲飲食食
嘻嘻哈哈
玩埋亞華個細仔&大仔
仲食埋Leo整嘅唔甜但好勁薑味湯圓
仲有拾雞蛋
仲有"租側邊"整嘅勁有芝士味嘅cheese cake
都10:00喇,我同"租側邊"都趕住走,所以嗱嗱林走了。

沒有留言:

張貼留言